wtorek, 24 grudnia 2013

Przygotowania do Świąt zakończone



Dziś już Wigilia, mieszkanie posprzątane, jedzonko gotowe, placki upieczone, pierogi ulepione, ozdoby i stroiki świąteczne zrobione, choinka ubrana. Wieczorem z synem i moimi rodzicami podzielimy się opłatkiem i wspólnie zjemy kolację, a po kolacji ma przyjechać siostra z rodzinką. Będzie wspólne śpiewanie kolęd i prezenty, których nie mogą doczekać się dzieci.
Te święta będą inne, już przygotowania były inne. Zadbałam o to, aby syn uczestniczył w tych pracach przed świętami. Był to bardzo miło wspólnie spędzony czas. Jak wiele radości sprawiły nam porządki, robienie ozdób świątecznych, czy wspólne gotowanie. Syn uwielbia pomagać w kuchni.

Tak jest inaczej, spokojniej i radośniej. Nie musiałam sprostać wymaganiom już prawie byłego męża, nie było "nerwówki" - ustawiania mnie co mam zrobić, gdzie jeszcze nie posprzątałam, dlaczego zrobiłam bałagan w kuchni podczas przygotowywania potraw i dlaczego tyle pieniędzy wydałam. Nie musiałam się tłumaczyć, nie musiałam gonić czas.
Tak będą inne, nie usiądziemy już pełną rodziną do wspólnej kolacji, ale czy będą gorsze - NIE, będą takie jakie chce:)))
Kochani życzę Wam zdrowych, radosnych a przede wszystkim spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, niech ten czas będzie pełen miłości i dobroci z serca.

Polecam :

3 komentarze:

  1. Dziękuję i wzajemnie, spokojnych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z całego serca życzę Ci, aby te święta były wymarzone, pełne nadziei, miłości i wiary w lepsze jutro :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Swięta będą Wasze a to najważniejsze! żYCZĘ wAM aby były piękne i spokojne . :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. W miarę możliwości "przyjdę" z rewizytą
Zapraszam ponownie :)