środa, 18 grudnia 2013

Kolejna rozmowa......


Dzisiaj kolejna rozmowa o pracę - trzymajcie kciuki.
I znowu nadzieja, że może teraz się uda, że to już ostatnia rozmowa.
Świadomość, że od początku marca będę bezrobotna, coraz bardziej przeraża, a z drugiej strony to mam jeszcze dużo czasu.
Mam mętlik w głowie, raz uważam, że to koniec, nie będę miała za co żyć, gdzie mieszkać - jednym słowem "czarna dziura", a raz, że to szansa na coś lepszego, na to aby zacząć coś swojego - przecież są dofinansowania, że może czas na to, aby robić to o czym zawsze marzyłam.
Hmm....

Kochani coś dla oka moje kolejne bombeczki, które zrobiłam jakiś czas temu, a nie chwaliłam się nimi:)



Polecam :

4 komentarze:

  1. Na pracę czasami trzeba czekac, wiadomo, dzisiaj trudno coś znaleźć. Mam nadzieję, że Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne bombeczki jak Ty je robisz? obłędne są!
    Praca wiadomo potrzebna jest wiem coś o tym sama pracuję tylko sezonowo tj. od marca do połowy grudnia czasami krócej , jest wtedy bardzo trudno chociaż mąż zarabia ale jedna pensja i 5 ciu ludzi ...Dlatego życzę Ci żebyś dostała pracę , trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. dasz radę kochana, zobaczysz, że wszystko się ułoży...
    ja zawsze sobie powtarzam, że tam, na górze, wiedzą co dla mnie lepsze...i czasem trzeba po tyłku dostać, żeby potem było lepiej

    trzymam kciuki :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny za wsparcie:) Rozmowa myślę, że poszła dobrze, teraz czekam na odpowiedz. Może tym razem się uda:))
    Małgosiu masz rację tam na górze wiedzą co dla mnie jest dobre.
    Droka bombki nauczyłam się robić z You Tube, a później to już tylko Twoja inwencja.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. W miarę możliwości "przyjdę" z rewizytą
Zapraszam ponownie :)