niedziela, 15 grudnia 2013

Twórczy weekend



Weekend bez syna - już jest inaczej, nie siedzę, nie płaczę, nie rozpaczam, że rodzina już nie jest rodziną, że syn u ojca lub ojca i kochanki, a ja sama. Jeszcze boli, jeszcze jest smutno, że ten czas powinniśmy spędzać wspólnie - mama, tata i dziecko, ale tego już nie ma.
Ten weekend był twórczy. W piątek zorganizowałam u siebie "Twórcze mamy" (organizujemy je raz miesiącu  u jednej z mam i działamy twórczo). W piątek robiłyśmy stroiki - a oto moje dzieła.

 Było dużo śmiechu, stroiki wyszły bardzo ładne.
Wczoraj i dziś robiłam bombki wstążkowe.

Spokojny weekend, wyciszyłam się przy robótkach ręcznych. A teraz z utęsknieniem czekam na syna. Już powinien przyjść. Życzę miłego tygodnia
Polecam :

2 komentarze:

  1. Piękne te bombki jak Ty je robisz wyglądają na niemożliwe do zrobienia!? Zresztą wszystko jest śliczne! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Bombki - to nie jest trudne, potrzebna jest bombka styropianowa, szpileczki krótkie i długie oraz tasiemki, które tniemy na ok 3,5 cm długości, składamy w trójkącik i szpileczką przypinamy do bombki:) Pozdrawiam i w następnym poście zaprezentuje swoje tegoroczne bombki, które zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. W miarę możliwości "przyjdę" z rewizytą
Zapraszam ponownie :)