czwartek, 27 marca 2014

Już niedługo do pracy


Od pierwszego kwietnia do pracy.
To był dobry czas, był to czas aby na chwilę się zatrzymać, odpocząć, by z nowymi siłami zacząć wszystko od początku.
Nowa praca - nowe życie, teraz już tylko może być lepiej:)
Na prawdę wypoczęłam, miałam czas na wszystko, na robótki, na książkę, na nadrobienie porządków w domu. Na kawę z Kreską i wspólne zakupy (nieważne, że w Lidlu hi hi), na herbatkę i ciacho z przyjaciółką.
Miałam całe mnóstwo czasu dla Synka, czas na jego rozpieszczanie i gotowanie dla niego.
I tu nadrobiłam smaki z dzieciństwa - były placki ziemniaczane, frytki - takie własnej roboty. Mmm...było pysznie.
i.............postanowiłam, że przyszedł czas

na zmianę fryzury. Tak, zmieniłam fryzurę - nowa praca, nowe życie to musi być nowa fryzura. 
i czuję się dobrze.
Teraz mogę iść do pracy:)))
Polecam :

4 komentarze:

  1. Wiosna nastała, nowe zmiany w życiu razem z nią :) Nic tylko się cieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, czas na zmiany w życiu:)
      Być szczęsliwą

      Usuń
  2. Fajne "jajca" ;) urocze! Jak sobie człowiek zmieni coś, choćby fryzurkę , to zaraz lepiej sie czuje i chce się czegos nowego, cos zacząć, z czymś definitywnie skończyć, po prostu "nowe zycie". Cieszę sie , że wypoczęłaś oddaliłaś złe wspomnienia i chejda! Teraz tylko będzie dobre życie:)
    Pozdrawiam i buziaczki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za jajca:)
      tak to prawda nie wszystkie zmiany w życiu są złe, a te ostatnie u mnie są dobre i dlatego nowa fryzura
      Buźka

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. W miarę możliwości "przyjdę" z rewizytą
Zapraszam ponownie :)