piątek, 25 września 2015

Obiadek.....


Dziś wzięłam sobie urlop i rozkoszowałam się wolnym czasem:)
Takiego dnia potrzebowałam -rano nie musiałam zrywać się z łóżka, nigdzie nie musiałam gonić.
Rano kawka w piżamce, poczytałam książkę 
A potem poszłam na rynek po świeże warzywa i owoce. 
Jesień jest cudowna tyle pięknych kolorów na straganach, tu piękne jabłka, tam brzoskwinie  uśmiechają się, i kabaczek, i marchewka, pomidorki...........

Po takich zakupach koniecznie musiałam zaszyć się w kuchni i przygotować coś z tych pyszności.

Faszerowany kabaczek



Składniki:

kabaczek
pomidory
pomidory suszone
pieczarki
cebula
czosnek
mięso z indyka zmielone
ryż - może być kasza lub kuskus
żółty ser

Przygotowanie:

Warzywa umyć i osuszyć, Kabaczek przekroić wzdłuż i wydrążyć. Włożyć do garnka ugotować al dente w wodzie z solą. 
Farsz:
Pomidory, pomidory suszone, pieczarki, cebulę, czosnek drobno pokroić
Podsmażyć na patelni z mięsem mielonym , można dodać trochę koncentratu pomidorowego.
Ryż ugotować i dodać do farszu.

Na koniec pozostaje nałożyć farsz na cukinie posypać startym żółtym serem (ja miałam tylko plastry więc je położyłam)
i zapiec w piekarniku 
Smacznego!!!

Polecam :

2 komentarze:

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. W miarę możliwości "przyjdę" z rewizytą
Zapraszam ponownie :)