środa, 19 marca 2014

Czuję się dobrze:)



Czuję się dobrze, wypoczywam i relaksuję się, spędzam czas z synem - czekając na dzień w którym pójdę do pracy - zostało jeszcze półtora tygodnia:)
Dziękuję za ten czas, który jest mi bardzo potrzebny na zatrzymanie się, zwolnienie tempa, przemyślenie co jest dla mnie ważne.
 I tak wypoczywając, wróciłam do moich ulubionych zajęć.
 Kreska wydrukowała dla mnie szablony zwierzątek, a oto co z tego wyszło.
Zajączek i ptaszek uszyty jest ręcznie z filcu.


Dorobiłam jeszcze jajeczko, taki nowy wzór.


Jest mi dobrze, czuję spokój, odrzucam złe myśli o buraku, o krzywdzie i bólu. Staram się aby z każdego dnia czerpać tyle szczęścia i uśmiechu ile się da.
Polecam :

10 komentarze:

  1. jesteś naprawdę bardzo twórcza, cieszę się, że tak krótko byłaś na bezrobociu

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zajączki! i to jajko! świetne! Pozdrawiam Cię serdecznie!
    P.s. - Kreska to fajna babka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Dorka:)
      Dziękuję.
      Potwierdzam super babka:)
      Buziaki

      Usuń
  3. A... nominowałam Twojego bloga więc zapraszam do mnie :) Jednak jeśli nie chcesz brać udziału w tagach to ok. :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypoczywaj, kiedy już będziesz pracować też jakoś się poukłada, ale czasu dla siebie będzie mniej. Jednak każdy kij ma dwa końce ;) Zajączek i jajko to już pewnie z myślą o Wielkanocy, która zbliża się powoli... Jak ten czas leci - chciałoby się powiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:)
      Tak już powoli myślę o świętach, a szczególnie o ozdobach.
      Och wypoczywam, ale już powoli zaczyna mi brakować tego pośpiechu i braku czasu. Siedzenie w domku jest fajne ale nie na długo. Czas wyjść do ludzi:)))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. piękne zajączki ;))) wstaw to nowe jajeczko bo jest też cudne ;)))))


    kreska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Kochana,
      przy nowym poście wstawie
      Buziaczki

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. W miarę możliwości "przyjdę" z rewizytą
Zapraszam ponownie :)