niedziela, 16 marca 2014

W ten weekend było twórczo



Mój Skarb do szkoły miał do zrobienia boisko piłkarskie i rowery - do makiety szkolnej pt "Szkoła przyszłości". Spędziliśmy cały weekend na pracy manualnej, a że to bardzo lubimy i pogoda deszczowa - ta była świetnym wypełniaczem czasu :)


Boisko - do kartonu, na taśmę dwustronną przykleiliśmy zielony filc. Wykonaliśmy szablony wzoru boiska piłkarskiego i pomalowaliśmy białą farbą. Bramki wykonaliśmy ze słomki do której przyszyliśmy siatkę, którą sami uszyliśmy.


Rowery - oj tu było dużo pracy
Koła - z małych light-ów wyjeliśmy świeczki i dno wycieliśmy, do kół przykleliliśmy filc, szprychy z nitki, a rama ze słomki, reszta z plasteliny.

Syn i ja jesteśmy bardzo dumni z naszej pracy!!!!


Uwielbiam takie weekendy, kiedy mam dziecko i  jesteśmy razem.

Polecam :

8 komentarze:

  1. O ! toż to małe dzieła sztuki! ta mata świetna! ale te rowerki! cudo! możecie być naprawdę dumni!
    (a tak na marginesie: moje filmiki na blogu już działają ;) sorki ale zrobiłam że są prywatne i nie szło ich odtworzyć :) przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:)
      dziękuję, pomysł na rowerki podpowiedziała mi Kreska - zdolna z niej kobitka
      Pozdrawiam serdecznie:)
      Buźka

      Usuń
  2. Wow jestem pod wrażeniem talentu i zmysłu artystycznego:) i jak nic pomyliłaś się z powołaniem jak nic powinnaś być na ASP:)a takie wspólne chwile bezcenne i to jest to najważniejsze światełko w tunelu dla którego warto walczyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka:)
      Dziękuję, dziękuję:))))))))
      Masz rację co do światełka w tunelu, te chwile są bezcenne i ten Mały Wielki Skarb
      Ściskam serdecznie

      Usuń
  3. Jakie pomysłowe te rowerki, brawo dla Was, macie prawdziwy talent nowatorskie pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne :)))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. W miarę możliwości "przyjdę" z rewizytą
Zapraszam ponownie :)