sobota, 15 marca 2014

Twórcze mamy



Już dawno nie organizowałyśmy "Twórczych mam" - no i proszę w końcu udało nam się spotkać.
Ale może od początku.
Pomysł organizowania "Twórczych mam" wymyśliła wychowawczyni syna. Spotykamy się w kilka mam, w domach przy kawce, ciasteczku i tworzymy. Wczoraj był decoupage - ozdabiałyśmy skrzyneczki.


Było bardzo miło i wesoło.

Swoje dzieło postanowiłam podarować mojej mamie, która bardzo się ucieszyła. Będzie miała na drobiazgi.
Czekam już na następne spotkanie - może uda nam się spotkać jeszcze przed świętami, aby porobić ozdoby świąteczne.
Polecam :

3 komentarze:

  1. Fajny pomysł z tymi spotkaniami z mamami , szkoda, że u nas nie ma nic takiego:) a pudełeczka bardzo ładne :D Na pewno Twojej mamie się spodoba :)
    Pozdrawiam ! i cieszę się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Mama była zachwycona. Te spotkania są super!!!!
      Pozdrawiam gorąco:)

      Usuń
  2. śliczne to pudełko
    teraz musisz mnie nauczyć jak to robić ;)))

    kreska
    buzia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. W miarę możliwości "przyjdę" z rewizytą
Zapraszam ponownie :)