środa, 12 marca 2014

Nowa praca


Dzisiaj byłam omówić warunki zatrudnienia w nowej firmie i SUUUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jestem bardzo zadowolona, szczególnie z płacy ha ha, nie będę na łasce tylko i wyłącznie buraka.
Na tę chwilę widzę same plusy:

Pracę zaczynam za dwa tygodnie,
a więc mam jeszcze dwa tygodnie leniuchowania, czas na nadrobienie zaległości domowych i na moje robótki - zbliżają się święta - czas pomyśleć o ozdobach.

Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7 - 15
- będę miała jeszcze dużo czasu po pracy dla syna i siebie.

Niezły dojazd do firmy, nie będę musiała pożyczać samochodu od mojego taty, ze spokojem dojadę autobusem i tramwajem ok 40 minut, a ten czas wykorzystam na czytanie książek.

Możliwości rozwoju, warunek muszę skończyć kurs księgowej i podyplomówkę z rachunkowości,
a co dalej będzie pożyjemy, zobaczymy

No i najważniejszy plus ( ha ha - tak dla rozbawienia)
W zakresie obowiązków mam cytuję: kierowanie i nadzorowanie pracy .........,
a to sami faceci - więc sobie pokieruję płcią przeciwną hi hi

Oczywiście tego ostatniego plusika nie bierzcie na poważnie, mam nadzieję, że fajnie się będziemy dogadywać i stworzymy fajny zespół:)

Aaaaa i jeszcze jeden plusik - jestem najmłodsza w zespole, a więc czuję się jak młodziutka panienka - co prawda z bagażem doświadczeń no i już nie taka panienka.

Dzięki Wam wszystkim za wsparcie, za to że jesteście!!!!!
Zaczynam dostrzegać światło w czarnym tunelu

I takim optymistycznym akcentem, życzę wam przemiłego wieczoru i słonecznego poranka.
Polecam :

8 komentarze:

  1. nie powstrzymam się: a nie mówiłam ? ;)))))


    gratuluję kochana :**** powodzenia :*****

    OdpowiedzUsuń
  2. No a to dopiero początek światełka w tunelu:):):) będzie super zobaczysz:) a wiesz e z samymi facetami się pracuje się o wiele lepiej niż kobietami:) a to dobrze, ze podyplomówka przed Tobą, bo to mobilizacja do rozwoju, nowi ludzie, nowe znajomości a głównie brak czasu na wracanie do przeszłości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację im więcej pracy i zajmowanie głowy nowymi wyzwaniami tym mniej czasu na analizowanie i wracanie do przeszłości.
      Dzięki
      Buźka

      Usuń
  3. Z mężczyznami powinno się dobrze pracować, no chyba, że trafi się na dziwadło jakieś ale ogólnie mówiąc, kobiety są mniej przyjemne we współpracy :)
    Tak z doświadczenia mówię :)
    Powodzenia zatem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzedniej firmie też pracowałam z facetami i nie narzekałam, więc mam nadzieję, że tym razem też nie będę. Najważniejsze, że mam pracę!!!!!
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  4. Ha! nareszcie ! wiedziałam że teraz to tylko "góry przenosić" ;)
    Będzie dobrze ! i tak jak koleżanki mówią z facetami (prawie wszystkimi) lepiej się pracuje ja pracowałam i z kobietami i z facetami i stwierdzam , że kobiety sobie dodają problemów i jeszcze je rozgrzebują a dla facetów problem jak jest to zaraz go nie ma i gra! To tak z tego co ja zauważyłam:) Ale może znajdziesz jakąś "bratnią duszę" w nowej pracy ;) Pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu poczułam siłę i chęci aby iść dalej.
      Na tę chwilę jestem szczęśliwa i wierzę, że dużo mogę.....
      Dziękuję za wsparcie
      Buziczki

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. W miarę możliwości "przyjdę" z rewizytą
Zapraszam ponownie :)