poniedziałek, 26 maja 2014

Dzień Mamy:)))


Chciałam napisać o rozprawie rozwodowej, która ostatnio miałam, ale w tak miły dzień jakim jest 26 maja, nie warto pisać o smutkach, zostawię ten temat na następny post.
***
KOCHANE MAMY
 w dniu Waszego i mojego święta przede wszystkim dużo radości i pociechy ze swoich dzieci, aby ten dzień był dla Was podziękowaniem za cały rok ciężkiej, ale jakże przyjemnej pracy jaką wkładamy w wychowanie naszych pociech. Dużo miłości i uśmiechu oraz szczęścia w byciu mamą.
***
Moje popołudnie z Synem było dzisiaj bardzo udane!!! Byłam na przedstawieniu klasowym jakie zorganizowała Pani Wychowawczyni i muszę powiedzieć, że tradycyjnie łezka mi się zakręciła. Pani i dzieci włożyły bardzo dużo pracy w przedstawienie, przygotowały pięknie stół ze słodkościami, kawą i napojami. Były też prezenty - każda mama dostała kosmetyczkę z filcu, koloru czerwono-szarego. Uszyła, je Wychowawczyni dla której duży szacunek i podziękowanie za trud włożony w te kosmetyczki, są zrobione profesjonalnie jak ze sklepu i na pewno ją wykorzystam. A dzieci z łyżki drewnianej zrobiły mamy, ja miałam różową sukienkę i czarne włosy hi hi - nieważne że mam jasne, "mama łyżka" jest piękna. Potem poszliśmy z Synem na lody.
Dziękuję, za tak piękny dzień:)))
Polecam :

4 komentarze:

  1. Takie dni są najwspanialsze! Ja kiedys tez dostałam siebie na Dzień Matki z łyżki drewnianej hi hi ale trudno mi było wtedy powstrzymywać śmiech bo byłam strasznie chuda jako ta łyżka a normalnie wiele mi do chudości brakuje :) no i miałam też różowe włosy ;) Fajne takie wspomnienia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł :) Dzieciom pewnie sporo radości sprawiło tworzenie :)
    Ja co prawda nigdy łyżki nie dostałam ale korale z makaronu , uwierające w szyję dało, musiałam nosić przez kilka dni pomimo czerwonej, podrapanej szyi ale co sie nie robi dla dziecka :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, ja korali nie dostałam, wazony, broszkę i inne gadżety, które są zostawione na pamiątkę.

      Usuń

Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz. W miarę możliwości "przyjdę" z rewizytą
Zapraszam ponownie :)